Dit stijlvolle bedrukte doosje is een perfect alternatief voor een gewone brochure

Speciale brochure voor Ocular

Ocular is een bedrijf met een hoek af. Creativiteit en 'craziness' zijn deel van het DNA - en dat moet je dus ook zien en voelen in al hun marketingmateriaal.

 

Om de bijzondere audiovisuele installaties van Ocular voor te stellen, creëerden we geen gewone brochure, maar een high-end doosje uit zwart karton. Het werd bedrukt met koperfolie en sluit met een magneetje. Binnenin vind je stevige kaarten waarop telkens één project aan bod komt. De kaarten kunnen bovendien makkelijk vervangen of aangevuld worden, waardoor het doosje tijdlozer is dan een folder.

Heb je foto's nodig voor je website of folder? Schakel dan een professionele fotograaf in.
Op zoek naar een alternatief voor een brochure? Voor Ocular ontwikkelden we dit stijlvolle doosje met fiches.
Ocular had nood aan creatief marketingmateriaal. Dit doosje bedrukt met koperfolie weerspiegelt perfect de identiteit van het bedrijf.
We stonden in voor het grafisch ontwerp van de fiches in dit stijlvolle doosje.
Op zoek naar creatief marketingmateriaal, anders dan anders? Voor Ocular creëerden we dit bijzonder doosje.
Dit doosje met fiches maakten we als alternatief voor een gewone brochure.
Een brochure staat of valt met professionele fotografie. Capone zorgt voor de art direction tijdens je fotoshoot.

5 redenen om een bedrijfsmagazine te maken

Een bedrijfsblad is de ideale tool om klanten te informeren en te binden, versterkt je bedrijfsimago en is effectiever dan een reclamecampagne.

"Your brand is a story unfolding across all customer touch points."

Met die quote geeft Jonah Sachs, expert in storytelling en creativiteit, de essentie van branding weer.