Een b2b-folder mag wat meer zijn dan een saaie uiteenzetting over je bedrijfsactiviteiten. Bij Capone zoeken we altijd naar een creatief concept waarmee je opvalt!
hoover2.jpg

Brochure voor Formail

Een overtuigende b2b-brochure voor klanten en prospects: daarvoor kwam direct mailingbedrijf Formail bij Capone aankloppen. We bedachten een concept dat op een verrassende manier het effect van een direct mailing én de troeven van het bedrijf in de verf zet. Aangevuld met een teasende titel, heldere copywriting en een boeiende lay-out werd het een fris geheel dat blijft hangen.

Voor Formail maakten we deze voorstellingsbrochure. Het bedrijf wordt erin voorgesteld én we overtuigen de lezer van het effect van een papieren mailing.
Waarom van je folder geen handig werkinstrument maken?
Voor Formail creëerden we een b2b-brochure die verrast.
Een b2b-brochure mag iets bijzonders zijn. Dit is een verrassende folder die meteen nieuwsgierig maakt.

5 redenen om een bedrijfsmagazine te maken

Een bedrijfsblad is de ideale tool om klanten te informeren en te binden, versterkt je bedrijfsimago en is effectiever dan een reclamecampagne.

"Your brand is a story unfolding across all customer touch points."

Met die quote geeft Jonah Sachs, expert in storytelling en creativiteit, de essentie van branding weer.