Enkele Capone-magazines. Ook zin om een bedrijfsmagazine te maken? Shoot@capone.be!

Ons eigen bedrijfsmagazine

Voor de opstart van Capone ontwikkelden we een eigen bedrijfsblad. Het werd een hippe krant, een papieren medium dat ook in de tijd van Al Capone als belangrijkste communicatiemiddel werd gebruikt.

 

De mensen achter Capone stellen zichzelf en hun diensten voor. Je krijgt ook tips voor een sterke huisstijl, leert alles over de kracht van storytelling en ontdekt het belang van contentmarketing. 

 

Wil je een exemplaar ontvangen? Of wil je zelf ook een bedrijfsmagazine ontwikkelen? Get in touch! 

De eerste editie van het magazine van communicatiebureau Capone
Ook het Capone-magazine lezen? Shoot@capone.be!
De eerste editie van het magazine van communicatiebureau Capone
Enkele exemplaren van het magazine van communicatiebureau Capone
Detail van het magazine van communicatiebureau Capone
Ook het Capone-magazine lezen? Shoot@capone.be!
Foto van het magazine van communicatiebureau Capone

5 redenen om een bedrijfsmagazine te maken

Een bedrijfsblad is de ideale tool om klanten te informeren en te binden, versterkt je bedrijfsimago en is effectiever dan een reclamecampagne.

"Your brand is a story unfolding across all customer touch points."

Met die quote geeft Jonah Sachs, expert in storytelling en creativiteit, de essentie van branding weer.